Uppdatering


Oj vad tiden går fort häruppe i Sälen, det känns som att det precis var jul. Jag trivs bättre och bättre med fjällivet, särskilt nu när det har blivit lite lugnare i butiken och man har mer tid över för skidkning. I förrgår hade vi solsken och bara någon minusgrad, så jag och Josefin begav oss ut i backen och hade det riktigt gött. Snön var perfekt och svängarna satt som aldrig förr. Åkning, varm choklad och ännu lite mer åkning. Det är livet de!

Nu har min sega förkylning släppt också. Detta firade jag med ett träningspass på gymmet ihop med Joline. Riktigt skönt att komma igång igen, och ännu roligare med en trevlig träningskompis. Imorn är det jobb bara halva dagen, så planen är att ge sig ut i skogen och åka lite längdskidor. Kanske blir det party på källen, precis som alla andra söndagar här i Sälen. Tydligen skulle det vara någon releasefest för nya Absolut Mango. Det kan man ju inte bara missa ;)



Jon Olsson - min nya idol







Kommentarer
Postat av: Anonym

Njut av det goda.Klär du numera i gult i backen??

Mams

2009-01-12 @ 22:45:01
Postat av: Stoffee

Japp jag ser ut som en sverigeflagga för jag kör med blå hjälm också :)

2009-01-13 @ 20:04:57
URL: http://stoffee.blogg.se/
Postat av: Frida Svensson

Skönt att du får åka! :D Själv längtar jag enormt till att få sätta sprätt i backen! :D.

Saknar dig grabben! :) Ha det fint i snön! :)

2009-01-19 @ 22:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0