Tråkdag!


Ber om ursäkt för min dåliga uppdatering på bloggen, men det har varit fullt upp de senaste dagarna. Har även kommit fram till att jag ska försöka skriva lite kortare inlägg så man orkar läsa till slutet :)

Idag hände det för första gången häruppe i Sälen, jag försov mig. Med tanke på att det inte har blivit så mycket sömn de senaste nätterna så var det nog inte så konstigt. Som tur var knackade Matilda på min dörr och väckte mig med sitt härliga leende så vi hann i tid ändå.

På jobbet var det mycket att göra, som vanligt. Det blev en hel del verkstadsarbete för min del medan tjejerna skötte kassan. Tyvärr får man torra händer av all vallning så om någon har en bra handkräm att rekomendera så vore det kanonbra! Annars är jobbet riktigt roligt, det är kul att träffa alla kunder för de är så glada när de kommer upp hit till fjällen.
När vi skulle hem så startade inte bilen. Den reagerade inte ens när man vred på nyckeln. Till råga på allt så fungerade bara ett lås så alla fick gå in genom framsätet. Jag försökte starta den med startkablar men det fungerade inte heller. Dom andra i bilen blev irriterade på att vi aldrig kom hem. Men det är ju knappast mitt fel att bilen inte startar, så varför tjata på mig? Så därför har jag vart på dåligt humör ikväll. Tråkigt att det ska vara så, kanske är man för snäll ibland.

GOTT NYTT ÅR förresten, en rapport om nyårsaftonen kommer i nästa inlägg :)


Sälen


Kommentarer
Postat av: KB

Du ska smörja dina händer med Fenuril, finns receptfritt på Apoteket!

2009-01-04 @ 00:39:26
URL: http://ka2if.bloggagratis.se
Postat av: SARA

Ja, apoteket brukar ha bra handkrämer :) jag har en som jag inte kommer på vad den heter. Men skruvlocket är röd och tuben är vit.

2009-01-06 @ 15:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0