Sovmorgon!


Idag fick jag min första sovmorgon på ca tre veckor, galet skönt! Sömn är underskattat. En del personer behöver bara sova några timmar för att bli pigga medan andra behöver minst tio. Skumt de där.

Kl 12 vaknade jag iallafall av att de andra grabbarna spelade tv-spel i vardagsrummet, dom snålar ju inte med voymen om jag säger så. Efter den sedvanliga frukosten bestående av havregrynsgröt och knäckebrödsmackor så startade projekt storstädning. Som vanligt drog vi igång en av våra partyskivor på Puttes bergsprängare, städningen blir liksom mycket roligare då. Efter en timmas rockande med dammsugaren å dammvippan så var vi klara.

Sen drog alla utom Putte till gymmet, där det var ovanligt mycket folk idag. Antar att alla vill vara i fin form till jul. När vi kom hem hade Putte tänt en massa ljus i hela lägenheten, vilken romantiker den killen är! Här har ni eran drömkille tjejer. Jag lämnar ut hans telefonnummer för en billig peng ;)

Dagen avslutades med scones och american pie 2, riktigt fint på en söndagkväll! Hoppas ni har haft en skön helg :)



Dagens låt - Come Give Me Love med Ted Gärdestad





 


Kommentarer
Postat av: Patrik

mitt telefonnummer är för sulle inget man lämnar ut hur som helst!! ;)

2008-11-17 @ 00:20:58
URL: http://patrikheterjag.blogg.se/
Postat av: Jennie

Borde inte putte få typ 10% av de där pengarna du får in på att lämna ut hans telenummer? :P Det är ju ändå hans nummer ;D

2008-11-17 @ 08:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0