Ny vecka


Då var det dags att ta sig i kragen igen och påbörja en ny arbetsvecka här i Oslo. Eller ja, man tappar nästan kollen på vilken dag det är. Allt man egentligen behöver hålla reda på är att man jobbar sex dagar och är ledig en. Sen börjar man om igen. Det som är bra är att vi har väldigt kul på jobbet. Sköna jobbarkompisar och gratis kaffe är en oslagbar kombination! Min kära bror Alle började måndagen med att stöta till sin lilla tuggummiautomat som han vann förra veckan, automaten åkte i golvet och alla små runda tuggummin flög ut över hela golvet. Stackars Alle, han som var så glad i den ;) 

Idag hade jag ett grymt flow, jag sålde en massa mobilavtal och var verkligen på G. Då är det kul att jobba! Hoppas resten av veckan fortsätter i samma stil. Imornkväll blir de bowling och pizza, jobbet bjuder. Troligtvis går vi till Peppes Pizzeria och käkar för deras pizzor är bland de godaste och största jag någonsin ätit. Se bild nedan. Monika som är löneansvarig har lovat att spöa alla oss grabbar på bowlingen, så nu har vi pressen på oss. Vem vill förlora mot en tjej liksom? Hoppas bowlinghallen är bättre än den hemma i Karlskrona som alltid luktar svett och gamla skosulor. Förresten, är bowling en gubbsport? För alltid när man är å bowlar så blir man omringad av gubbar som spelar tills de blir alldeles svettiga medan deras fruar sitter i caféterian och hejar på med en kaffekopp i handen. Detta tål att tänkas på!



Peppes Pizza - välkommen till himmelriket!

Kommentarer
Postat av: Patrik

ja.. se till att piska upp jentorna !

även alexandro, såklart!

2008-11-19 @ 00:27:16
URL: http://patrikheterjag.blogg.se/
Postat av: Lillasyster Anny

Kära bror ! Fantastisk söt är du (: Jag saknar dig här hemma, tomt och inte någon glad färgprick på andra sidan gatan. Jag hoppas du kommer hem till jul så man får växla ett par ord med dig. Jag mår bra förövrigt och jag har tagit körkort !! :D Kom hem kom hem ! Pussss

2008-11-19 @ 22:22:53
URL: http://koolaanna.blogspot.com
Postat av: Jennie

mwaha, så du sysslar med gubbsport du ^^

2008-11-20 @ 22:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0