GOD JUL!


De senaste dagarna har varit rättså intensiva. I lördags var vi på HC som det kallas, där spelade Timbaktu och han var riktigt grym! Definitivt värt den 100 meter långa kön som var innan spelningen skulle börja. Kvällen blev lite halvgalen kan man säga. Jag hann med att åka gratis taxi i en baklucka, gå vilse i skogen och bli stoppad av polisen för att jag gick på fel sida av vägen. Nåja, kul hade vi iallafall!

På jobbet har det varit otroligt mycket att göra, i måndags hade vi knappt en lugn stund på hela dagen. Men det var nyttigt, nu vet man vad som väntar framöver i vinter!

Igår tog jag och Viktor bilen ner till Karlskrona, och oväntat nog höll den hela vägen. Mamma och pappa hade fått för sig att jag skulle komma på julafton så dom blev extra glada när jag kom lite tidigare än väntat. Dagens julafton har varit perfekt, precis så som en julafton ska vara. Mormor och morfar kom hit och vi åt en massa smarrig mat. Tror jag har satt rekord i antal uppätna clementiner på en dag. Efter middagen var det dags för paketöppning, och alla verkade vara väldigt nöjda med vad som fanns i paketen. Jag fick t.ex. en handstickad mössa av mormor och en snygg sjal av mamma. En helmysig julafton helt enkelt! Det var skönt att se att mormor mådde bra, har varit lite orolig för henne den senaste tiden.

GOD JUL gott folk! :)



På väg hem från Sälen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag instämmer med ditt inlägg.Jag tycker också att det blev en jättemysig julafton som den ska vara med alla samlade!Kul att Du kom hem!

Mams

2008-12-26 @ 10:27:44
Postat av: s

Din fina uppdatering tycker jag om ;P

2009-01-02 @ 23:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0